قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در رنکینگ علمی سایت SCOPUS
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 479
نویسنده : حامد عابدی

250 مقاله علمی نوشته شده توسط اعضای هیئت علمی و برخی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سال 2011 در سایت بین المللی و معتبر SCOPUS به نمایش در آمده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: از 500 مقاله چاپ شده در مجلات علمی بین المللی توسط اعضای هیئت علمی و برخی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، 250 مقاله در سایت بین المللی و معتبر SCOPUS به نمایش در آمده است.

پیام نجفی افزود: این مقاله‌ها مربوط به سال 2011 بوده و تمامی در مجلات علمی معتبر بین المللی به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: به طور معمول موسسات علمی که بیش از 100 مقاله آنها در طول سال در این سایت نمایه شود در رنکینگ بررسی میزان سطح علمی این سایت قرار خواهند گرفت که نتایج آن تا آبان‌ماه سال جاری اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجموعه بانک اطلاعاتي Scopus از مجموعه بانک‌های استنادی علوم است که توسط شرکت Elsevier منتشر می‌شود و پس از Web of Science که توسط ISI توليد می‌شود، دومين نمايه نامه استنادی علوم محسوب می‌گردد.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: